TCT – Total Customer Treatment - טיפול כולל ממוקד לקוח , זוהי תפיסת עולמנו
בקבוצת קידמה . תפיסתנו זו מיושמת יום יום ,שעה שעה ,עבור כל לקוח .
שיטת העבודה בארגונים : שלב שלב - פתרון כולל
שלב הייעוץ
- בחינת הצרכים הספציפיים של הארגון.
- הכנה וכתיבת מפרט המוצרים – "תפירת חליפה".
- העברת המפרט לגופים הפיננסיים השונים (חברות ביטוח, בתי השקעות, קרנות פנסיה) על מנת לקבל הצעות.
- ניתוח ומיון הצעות החוזרות מהגופים הפיננסיים והסקת מסקנות .
שלב ההתאמה
- הבאת מספר אלטרנטיבות של הגופים הפיננסיים לדיון יחד עם הארגון, תוך כדי משא ומתן עם הגופים הפיננסיים .
- בחירת מוצר או מוצרים אשר יוצעו לציבור העובדים.
שלב הטיפול הממוקד בעובד
- ייצוג מלא של העובד מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות – טיפול כולל ממוקד לקוח .
- פגישה אישית עם כל עובד והסבר המוצרים , בסיוע תוכנת מחשב ייחודית.
- רכישת המוצרים ע"י העובד.
- טיפול בלוגיסטיקה מול הגוף הפיננסי,
טכנולוגית מידע - IT
- על מנת להעניק לעובד טיפול כולל וממוקד, מוזנת מערכת המחשוב שלנו באורך שוטף בכל נתוני העובד ומשפחתו – נתונים אישיים , פיננסיים וביטוחיים היוצרים פרופיל מצב לקוח.
- בלחיצת כפתור ניתן לראות את מצבו של העובד, אפשרויות השיפור ושדרוגו.